وعده های غذایی جودوسر

همه چیز درباره جودوسر

وعده های غذایی جودوسر

همه چیز درباره جودوسر

طبقه بندی موضوعی

یولافجودوسر) در بین غلات دارای درصد مناسبی از پروتئین، فیبر، ویتامین و مواد مغذی می باشد. آرد دان کامل و آرد سبوس یولاف (جودوسر) برای صبحانه و میان وعده روزانه بسیار گزینه مناسبی نسبت به آرد گندم و جو می باشد، علاوه بر طعم دلچسب و خوشایندی که  به انواع شیرینی،  یولافجودوسر) یسکوئیت و کیک ها می دهد، خاصیت درمانی و سلامتی نیز دارد. یکی از بهترین آردهای حاصل از یولافجودوسر) آرد تهیه شده از سبوس آن می باشد، زیرا سبوس حاوی فیبر بسیار بالایی می باشد و پروتئین بالای آن نیاز تامین روزانه پروتئین بدن را می کند و به سبب نداشتن قند کاملا خاصیت رژیمی دارد و مصرف آن سبب کاهش وزن و چربی بافتی می شود. یکی از روش های آسان مصرف آرد سبوس بصورت روزانه، پخت پنکیک از آرد سبوس به همراه سیب می باشد. این پنکیک بسیار لذیذ بوده و به سبب داشتن سیب و سبوس یولافجودوسر) غنی از فیبر و آنتی اکسیدان بوده که سبب افزایش ارزش غذایی آن می شود. این پنکیک کالری پایینی دارد و گزینه مناسبی جهت کاهش وزن نیز می باشد.

 پنکیک دارچینی سبوس یولاف (جودوسر) و سیب

·         یک عدد سیب کامل خرد شده

·         یک فنجان آرد سبوس یولافجودوسر)

·         یک سوم فنجان پرک معمولی یولافجودوسر)

·         یک قاشق مرباخوری بیکینگ پودر

·         یک قاشق مربا خوری دارچین

·         دو عدد تخم مرغ

·         نصف لیوان شیربادام

·         دو قاشق مرباخوری عسل

·         دوقاشق مرباخوری روغن نارگیل

نحوه پخت

ابتدا سیب پوست گیری، به قطعات ریز تقسیم و نگینی می کنید. ترجیحا از سیب شیرین استفاده شود نه با طعم ترش. بعد از خرد کردن سیب، تمام مواد فوق مانند آرد سبوس یولافجودوسر)، تخم مرغ ها، شیر بادام، بیکینگ پودر،دارچین، عسل، پرک یولافجودوسر) و روغن نارگیل را در دستگاه میکسر ریخته و در حد متوسط به مدت چند دقیقه مخلوط می کنیم، نه در حدی که کاملا تمامی مواد له شوند. برای رقیق کردن مخلوط میتوان میزان شیربادام را بیشتر کرد. نصف فنجان از مخلوط را بر روی گریل داغ و یا ماهیتابه داغ بریزید. برای ریختن مخلوط روی سطح گریل نیازی به چرب کردن آن نیست، روغن نارگیل برای چرب شدن سطح کافی است و مانع از چسبیدن پنکیک ها برروی آن می شود. پخت هر کدام از پنکیک ها بین ۳-۴ دقیقه زمان می برد. بعد از سرد شدن آماده مصرف می باشند و بر حسب ذائقه می توان روی آن انواع شربت ها و عسل نیز ریخت. پنکیک فوق زیر۱۸۴ کیلو کالری انرژی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی